Wypalanie FAP DPF

FILTRY CZĄSTEK STAŁYCH DPF/FAP

fap dpfNie jest tajemnicą, że filtry cząstek stałych to utrapienie dla wielu właścicieli aut z nowymi silnikami wysokoprężnymi. Wiemy, że większość konstrukcji jest skandalicznie niedopracowana, przez co uniemożliwiają one normalną eksploatację samochodu. Wbrew temu, co twierdzą niektórzy producenci, filtry nie są „dożywotnie”, ich trwałość to zwykle ok. 80-150 tys. km. Do tego dochodzi fakt, że każda awaria osprzętu silnika: zaworu EGR, układu paliwowego, przepływomierza lub turbosprężarki ma wpływ na szybsze zużycie się filtra DPF / FAP . Wymiana filtra cząstek stałych oznacza wydatek rzędu kilku-kilkunastu tys. złotych. Jedynym skutecznym sposobem pozbycia się problemu jest naprawa programowa i mechaniczna filtra DPF / FAP.

KORZYŚCI Z NAPRAWY FILTRA DPF /FAP :

  • Lepsza dynamika samochodu.
  • Zmniejszone zużycie paliwa wynikające ze zmniejszonego oporu podczas wyrzutu spalin.
  • Brak ryzyka utraty mocy często w bardzo ważnych momentach (wyprzedzanie).
  • Koniec problemu z podnoszącym się stanem oleju (i jego rozrzedzaniem)
  • Unikniecie kosztownej wymiany filtra.

JAK TO ROBIMY ?

Przeprowadzamy diagnostykę komputerową, celem potwierdzenia lub wykluczenia konieczności naprawy filtra DPF / FAP
Proponujemy optymalne rozwiązanie ( dopalanie, czyszczenie lub naprawa filtra )
Jeżeli zachodzi konieczność naprawy filtra DPF / FAP przeprowadzamy stosowne adaptacje układu filtra
Modyfikujemy indywidualnie oprogramowanie sterownika w zakresie układu filtra cząstek stałych (nie wgrywamy gotowców z internetu jak to rozbi część konkurencji)
Naprawa mechanicznie z układu wydechowego wkład filtra DPF / FAP pozostawiając filtr w zbliżonej do oryginalnej przepustowości i wydajności.